Autoryzowany Dystrybutor
Urządzeń Fiskalnych
Rejon Południowo - Wschodni

   Asortyment urządzeń fiskalnych obejmuje:

  • kasy i drukarki fiskalne,
  • terminale kasowe,
  • urządzenia mobilne,
  • czytniki kodów kreskowych ręczne, stacjonarne, do zabudowy
  • sprawdzarki cen,
  • szuflady kasowe,
  • kolektory danych,
  • drukarki etykiet, kart plastikowych, paragonowe, biletowe, biurowe, przemysłowe
  • terminale płatnicze,
  • urządzenia do integracji systemów kasowych,
  • materiały eksploatacyjne.

   Naszym klientom dostraczamy szeroki wybór sprzętu komputerowego, który pochodzi od renomowanych producentów takich jak: Dell, Lenovo, HP, itp. Obejmuje on:

  • laptopy,
  • komputery stacjonarne,
  • akcesoria,
  • podzespoły (monitory, klawiatury, myszki, pamięci, dyski twarde, płyty główne, napędy DVD, itp.),
  • serwery rozmaitego przeznaczenia,
  • urządzenia sieciowe (switch, router, itp.),
  • zasilacze UPS,
  • drukarki laserowe, atramentowe
  • skanery, ksera,
  • materiały eksploatacyjne.

   W zależności do potrzeb naszych klientów, tworzymy również sieci komputerowe.

   POS - to połaczenie komputera PC z monitorem dotykowym.

Zastosowanie:

  • lokale gastronomiczne,
  • restauracje,
  • sklepy i punkty handlowe,
  • hotele,
  • obiekty wypoczynkowe i rekreacyjne,
  • SPA i baseny.

   W zależności od potrzeb, komputer POS potrafi współpracować z szerokim asortymentem urządzeń fiskalnych, itp.

   Systemy płatnicze obejmują:

  • płatności kartowe,
  • płatności dokonywane telefonem komórkowym,
  • systemy lojalnościowe,
  • systemy flotowe,
  • systemy dla taksówek,
  • doładowania telefonów - Prepaid.

   Dzięki szerokiemu wachlarzowi oprogramowania, możemy dostarczyć Państwu profesjonalny program lub system w rozsądnej cenie. Klientom na codzień pomagamy w wyborze, wdrażamy i zajmujemy się opieką serwisową różnorodnych aplikacji.

Wdrażane oprogramowanie wspomaga:

  • handel hurtowy/detaliczny, sieć sklepów
  • finanse - księgowość, kadry i płace
  • firmy przewozowe
  • hotele
  • restauracje
  • obiekty wypoczynkowe i rekreacyjne
  • SPA i baseny.

   Oferujemy również systemy operacyjne i aplikacje użytkowe ogólnego zastosowania, takiej jak: MS Windows, MS Office, itp.

   W swojej ofercie, mamy również dla Państwa wagi oraz systemy ważące, które pochodzą od renomowanych producentów, takich jak: Fawag, Radwag, CAS, AXIS, Digi itp. Pod względem zastosowania, można je podzielić na:

  • handel,
  • medycyna,
  • farmauceutyka,
  • laboratoria,
  • przemysł mięsny,
  • ważenie zwierząt,
  • pocztowe,
  • specjalne,
  • jubilerstwo,
  • przemysł spożywczy,
  • samochodowe i mobilne.

   Na codzień, zajmujemy się również kompleksowym wyposażaniem punktów handlowych oraz obiektów gastronomicznych. Współpracujemy również z wysokiej klasy producentami urządzeń, jak np. Hendi Food Service Equipment. Cały asortyment dzieli się na kategorie:

  • elementy zabudowy kuchni, jak: stoły, stojaki, pochłaniacze, itp.
  • garnki, sprzęt kuchenny,
  • wyposażenie bufetu, cukierni, piekarni, baru,
  • artykuły stołowe,
  • obróbka termiczna, mechaniczna oraz higiena transport i magazynowanie produktów,
  • urządzenia chłodnicze,
  • meble ze stali nierdzewnej,
  • piece.

   Nasi klienci, najczęściej korzystają z takich urządzeń jak:

  • piece konwekcyjne lub konwekcyjno-parowe,
  • wilki do mielenia mięsa,
  • krajalnice żywności,
  • chłodnie,
  • kotleciarki,
  • urządzenia chłodnicze,
  • meble ze stali nierdzewnej,
  • pakowarki próżniowe.

   Wraz z bogatym wyborem oprogramowania i sprzętu, oferujemy Państwu również szkolenia oraz wdrożenie. Oprócz tego, prowadzimy kursy z takiej tematyki jak:

  • systemy operacyjne Windows i Linux,
  • pakiety biurowe Microsoft Office, OpenOffice,
  • kasy i urządzenia fiskalne,
  • kurs obsługi komputera,
  • programowanie,
  • bazy danych,
  • sieci komputerowe,
  • fakturzysta-magazynier.

   Od początków istnienia naszej firmy, swoich klientów otaczamy opieką serwisową, która obejmuje:

  • oprogramowanie,
  • kasy i urządzenia fiskalne,
  • komputery i drukarki,
  • wagi,
  • krajalnice, wilki, kotleciarki, pakowarki oraz inne urządzenia gastronomiczne,
  • sieci komputerowe,
  • piece konwekcyjne.
 

Oferta > oprogramowanie


   Oprócz programów i systemów ogólnego zastosowania, oferujemy Państwu szeroki wybór aplikacji dedykowanych dla handlu, usług, lokali gastronomicznych oraz hoteli.


Handel hurtowy/detaliczny, sieć sklepów

Hermes

hermes
   Program Hermes to nowoczesny system wspomagający gospodarkę magazynową firm handlowych. Obsługuje firmy wielomagazynowe zarówno jednostanowiskowe jak i wielostanowiskowe. Pozwala prowadzić określoną politykę sprzedaży. Współpracuje z drukarkami fiskalnymi, czytnikami kodów kreskowych, kolektorami danych, wagami. Pozwala prowadzić zaplanowana politykę sprzedaży.


Hermes POS

hermes pos
   Hermes POS to specjalnie zaprojektowany program obsługujący szybką sprzedaż detaliczną. Jest to aplikacja ściśle powiązana z programem Hermes, mająca na celu uproszczenie pracy sprzedawców do minimum. Współpracuje z drukarkami fiskalnymi. Łatwość obsługi i współpraca z czytnikami kodów kreskowych oraz niezwykle czytelny interfejs czynią z tego programu doskonałe narzędzie do pracy w sklepach. HermesPOS jest zaprojektowany do współpracy z ekranami dotykowymi.


Merkury Quattro

merkury quattro
   Merkury Quattro to oprogramowanie przeznaczone dla firmy handlowej prowadzącej sprzedaż detaliczna w pojedynczych sklepach lub sieci sklepów. Merkury Quattro współpracuje z wagami elektronicznymi, sprawdzarkami cen,inwentaryzatorami oraz urządzeniami fiskalnymi: drukarkami (ELZAB, POSNET, NOVITIUS, INNOVA) oraz kasami (ELZAB, POSNET). Wymiana danych z kasami fiskalnymi, wagami, sprawdzarkami jest prowadzona w trybie on-line, tj. bez dodatkowych czynności ze strony operatora. Wszelkiego rodzaju wydruki mogą być wykonywane w trybie graficznym lub znakowym, stosownie do rodzaju posiadanych urządzeń. Program zapewnia swojemu użytkownikowi wygodna prace z wykorzystaniem klawiatury i czytnika kodów kreskowych, myszka może, ale nie musi być stosowana.


PC Market

PC Market
  • Szybko znajdziesz najgorzej i najlepiej sprzedające się towary,
  • Prześledzisz dokładną historię towaru. Od wprowadzenia na magazyn do sprzedania ostatniej sztuki,
  • Sprawdzisz stan rozliczeń z kontrahentami. Ile masz niezapłaconych faktur, ile nieodebranych pieniędzy,
  • Podglądniesz ile sklep "zarobił". Program poda, jaką kwotę marży sklep zrealizował dziś (lub w przeszłości) na sprzedanych towarach,
  • Sprawdzisz stan kasy. W każdej chwili dowiesz się ile pieniędzy powinno się znajdować w kasetce kierownika sklepu,
  • Zaoszczędzisz na szybkim sporządzeniu remanentu. Dzięki współpracy z przenośnymi terminalami remanent będzie trwał krócej. Możesz też użyć terminali do wprowadzania dostaw,
  • Szybko wydrukujesz etykietki na półki. Możesz sam zaprojektować etykietkę dla swojego sklepu. Podczas dostawy program sam je wydrukuje dla nowych towarów,
  • Szybko ometkujesz swoje towary. Dzięki współpracy z drukarkami kodów kreskowych wydruk 100 etykiet na towary, to kwestia kilkunastu sekund,


PC POS

PC POS
   PC-POS jest prostym i funkcjonalnym programem kasowym typu POS przeznaczonym dla stanowiska komputerowego z monitorem, drukarką fiskalną, czytnikiem kodów kreskowych, wagą oraz dowolną klawiaturą (PC lub programowalną). Możliwości:
  • obsługa ekranów dotykowych i klawiatur programowalnych
  • obsługa rozliczeń opakowań oraz sprzedaż w tandemie
  • obsługa rabatów,
  • obsługa kart lojalnościowych i kart płatniczych
  • rozliczenia kasjera z różnych form płatności
  • rozliczenie kasjera z gotówki w dowolnej ilości walut
  • obsługa kodów ważonych
  • rozbudowana konfiguracja uprawnień dla personelu
  • obsługa dowolnej ilości kasjerów
  • możliwość otwarcia równocześnie kilku paragonów
  • rozbudowana konfiguracja programu z zakładkami dostosowanymi do potrzeb branży
  • wysokie bezpieczeństwo pracy i danych
  • nieprzerwana praca nawet przy utracie połączenia z serwerem bazodanowym
  • współpraca z programami magazynowymi - przede wszystkim z PC-Market 7
  • wystawianie faktur do paragonów – przy współpracy z PC-Market 7.


Subiekt GT

   Subiekt GT - to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego, itp. Funkcjonalność:
  • pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych
  • prowadzenie kartoteki kontrahentów
  • prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży, w tym ceny walutowe)
  • pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.
  • obsługa przedpłat, płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej
  • obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz fakturami zaliczkowymi
  • rozbudowana obsługa rachunków bankowych
  • pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań)
  • wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz
  • rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych).


Mini Market

   Mini-Market to oprogramowanie do prowadzenia sklepów zarządzanych z centrali sieci. W takim rozwiązaniu Mini-Market jest końcówką systemu pracującą na swojej lokalnej bazie danych i wymieniającą dane on-line z bazą centralną. Wszystkie działania personelu na sklepach są ukierunkowane na sprzedaż i obsługę klientów, natomiast inne aktywności są zminimalizowane i zautomatyzowane. Program obsługuje urządzania typowe dla sklepu m.in: drukarki fiskalne, drukarki paragonowe, wagi etykietujące, wagi przykasowe, sprawdzarki cen, liczniki klientów, kolektory danych, drukarki etykiet.



Subiekt nexo

   Subiekt nexo - to program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a bogata funkcjonalność zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, bez względu na branżę. Aplikacja zapewnia obsługę wszystkich typów dokumentów handlowych (szczególną zaletą jest zaawansowany system zamówień) i sprawne zarządzanie gospodarką magazynową. Posiada rozbudowaną część finansową, dzięki której możliwe jest m.in. wykonywanie operacji kasowych, bankowych czy tworzenie raportów kasowych. Moduły rozliczeniowe umożliwiają ewidencjonowanie rozrachunków, działań windykacyjnych i tabeli kursów walut. Kartotekowa część systemu pozwala prowadzić zaawansowaną ewidencję asortymentu, klientów, urządzeń zewnętrznych, instytucji, wspólników i pracowników



Finansowo - księgowe, kadry i płace

Rewizor GT

    Rewizor GT - to profesjonalny system finansowo-księgowy dla małych i średnich przedsiębiorstw. Program stworzony jest w oparciu o Ustawę o Rachunkowości oraz dostosowany do wymogów Unii Europejskiej. Przeznaczony zarówno dla samodzielnych księgowych jak i biur rachunkowych.


Rewizor nexo

    Rewizor nexo - wspiera księgowych na każdym etapie pracy: od zarządzania planami kont, dekretacji i księgowania, poprzez ewidencje VAT, pojazdów, umów i płac, obsługę środków trwałych, po wystawianie deklaracji skarbowych, operacje kasowe i operacje na rachunkach bankowych oraz ewidencjonowanie i rozliczanie rozrachunków. Mimo bogatej funkcjonalności wyróżnia się prostą, intuicyjną obsługą.



Firmy przewozowe

PP-Bilety

    PPBilety - pozwala na przygotowanie rozkładu jazdy i obsługę systemu sprzedaży biletów wykorzystującego bileterki firmy Emar. Aplikacja umożliwia:
  • zarządzanie bazą przystanków, synchronizację z ogólnopolską bazą przystanków
  • dowolne definiowanie linii i kursów (warianty, odgałęzienia niepłatne, itp.)
  • przygotowanie różnych schematów taryf
  • prezentację danych w postaci minutowych rozkładów jazdy
  • przygotowanie danych do bileterek Emar (Emar‑05, Emar‑05S , EMAR‑105 oraz drukarka DUO‑BUS)
  • rejestrację rozliczeń sprzedaży biletów
  • rejestrację raportów ze sprzedaży w bileterkach stacjonarnych z programu DworzecSQL / BiletMSQL firmy InfoKub
  • przygotowanie zestawień sprzedaży za miesiąc z podsumowaniem podatku VAT ogółem oraz wg kas fiskalnych
  • przygotowanie wykazów dopłat do biletów ulgowych dla urzędów.



Hotele, obiekty wypoczynkowe, SPA, restauracje, baseny

Virtual

  • HOTEL - Proponuje współdziałanie dwóch modeli organizacji pracy. Pierwszy model uwzględnia centralną rolę działu recepcji dla całego obiektu. Drugi model uwzględnia autonomiczną rolę pozostałych działów takich jak restauracja, spa, night-club itd pracujących samodzielnie lub na rzecz recepcji.
  • RECEPCJA - Obsługuje ona rezerwacje, meldunki i sprzedaż oraz kasę i magazyny Aplikacja daje możliwość pracy z 2 grafikami dla pokoi: ogólnym (rodzaje pokoi) oraz szczegółowym (konkretne pokoje), który pokazuje stanu każdego pokoju na konkretny dzień czyli wyjazd/pobyt/rezerwacja, czysty/brudny itp. Aplikacja Recepcja ma możliwość prowadzenia rezerwacji godzinowych dla sal konferencyjnych, wynajmu urządzeń, sprzętu itp.
  • GASTRONOMIA - Aplikacja Kelner przeznaczona jest do prowadzenia sprzedaży oraz rezerwacji dla sal restauracyjnych, stolików, osób itp. Aplikacja Magazyn spełnia dwie funkcje. Po pierwsze prowadzi klasyczną ewidencję dokumentów przychodów/rozchodów, inwentaryzacje oraz planowanie imprez. Po drugie obsługuje specyfikę tej branży jaką są karty kalkulacyjne. Dzięki kartom można rozchodować asortyment ze stanów magazynowych wg zadanych receptur oraz wyliczyć zakładane i realizowane marże w wyrobach. Rozchody ze stanów magazynowych mogą być realizowane w trybie on-line (natychmiast np. bar) i off-line (na żądanie np. kuchnia).
  • SPA, BASEN - W zależności od specyfiki obiektu wykorzystywana jest aplikacja Kasjer taryfikująca czas pobytu oraz naliczająca opłaty z uwzględnieniem pory dnia i dnia tygodnia oraz klasyczne aplikacje sprzedaży usług. Dział ten pracuje najczęściej z wykorzystaniem grafika rezerwacji godzinowych urządzeń i osób (harmonogramu). Płatności realizowane są na miejscu, z wykorzystaniem kart pre-paid/karnetów/voucherów lub przesyłane do recepcji (dopisanie do rachunku).


PC Gastronom

   PC-Gastronom – to program dla branży gastronomicznej. Współpracuje z urządzeniami niezbędnymi w punktach gastronomicznych i restauracjach: drukarki fiskalne, terminale płatnicze, wyświetlacze dla klientów, drukarki kuchenne, drukarki bonów, wagi, klawiatury programowalne, czytniki kart magnetycznych, elektronicznych i pinpadów, systemy monitoringu.


Gastro POS

Gastro POS
   Gastro POS – to nowoczesny system sprzedaży na ekrany dotykowe. Pracownik obsługuje klienta poprzez intuicyjny interface graficzny bazujący na interaktywnych przyciskach. Dzięki łatwej obsłudze nie wymaga on kosztownych i czasochłonnych szkoleń, a prostota użytkowania połączona z rozbudowaną paletą funkcji gwarantuje, że świetnie sprawdzi się on w pojedynczym lokalu oraz sieci gastronomicznej. Funkcjonalność:
  • Obsługa przez ekran dotykowy
  • Dostosowanie ekranu do indywidualnych potrzeb
  • Kontrola rachunków i zamówień
  • Przejrzysty ekran bonowania
  • Graficzna prezentacja sali
  • Możliwość rozliczenia kelnera w dowolnym momencie
  • Rejestracja czasu pracy
  • Łatwość modyfikowania potraw
  • Współpraca z kuchnią
  • Weryfikacja zamówień i rachunków
  • Elastyczne kształtowanie cen
  • Kontrola definiowalnych rabatów
  • Współpraca z systemami hotelowymi i urządzeniami specjalistycznymi.


Gastro SZEF

Gastro SZEF
   Gastro SZEF – oprogramowanie przeznaczone do kontroli i prowadzenia gospodarki magazynowej. Poprzez generowanie praktycznych analiz i raportów pomaga w prowadzeniu lokalu. Przejrzysta konstrukcja programu pozwala, by każdy w łatwy i intuicyjny sposób swobodnie się nim posługiwał mając przy tym profesjonalne narzędzie wspomagające zarządzanie magazynem. Dzięki synchronizacji z GASTRO POSem dane widoczne w programie są zawsze aktualne i dają podgląd w realne stany magazynowe. Są one kontrolowane na podstawie zużycia surowców opierającym się na zdefiniowanych wcześniej recepturach połączonych z danymi o sprzedaży. Synchronizacja z programami finansowo- księgowymi umożliwia eksport dokumentów, który zaoszczędzi Twój czas i zapobiegnie konieczności wprowadzania tego samego dokumentu do dwóch różnych programów. Ponad to GASTRO SZEF, poprzez możliwość wystawiania na nim faktur, odciąży stanowisko POS dając pracownikom więcej czasu i możliwości na przyjmowanie nowych zamówień i zwiększanie dochodów lokalu. Funkcjonalność:
  • Rozliczenia magazynów i zużycia surowców
  • Kontrola kosztów – Food Cost
  • Rozliczenia produkcji gastronomicznej
  • Zaawansowana obsługa zamówień
  • Inwentaryzacje
  • Zdalne ustalanie rabatów i promocji widocznych w POSie
  • Planowanie imprez
  • Wystawianie faktur
  • Przejrzyste raporty
  • Obsługa gastronomii zamkniętej
  • Eksport danych do innych systemów.


System hotelowy CHART

System hotelowy CHART
   System hotelowy CHART – dzięki swojej niezawodności, uniwersalności i modularnej budowie, znajduje szerokie zastosowanie w hotelach, pensjonatach, ośrodkach wypoczynkowych, hostelach i sanatoriach. System hotelowy z powodzeniem może być stosowany zarówno w małych, jak i dużych obiektach. Pomimo, że program zawiera bogaty pakiet funkcji charakteryzuje się łatwością obsługi. System zbudowany jest z nastepujących modułów:
  • Recepcja
  • Rezerwacje i meldunki
  • Należności i sprzedaż
  • Obsługa dodatkowych zasobów, takich jak: gabinety SPA, sale konferencyjne, groty solne, sauny, solarium czy miejsca parkingowe
  • System gastronomiczny GASTRO
  • Planowanie wyżywienia
  • Raporty
  • Rezerwacje internetowe
  • Integracja z systemami i urządzeniami zewnętrznymi


Copyright © SIMKAS
Urządzenia fiskalne
Komputery i sieci
POS
Systemy płatnicze
Oprogramowanie
Wagi elektroniczne
Sklepy i gastronomia
Szkolenia
Serwis

   Asortyment urządzeń fiskalnych obejmuje:

  • kasy i drukarki fiskalne,
  • terminale kasowe,
  • urządzenia mobilne,
  • czytniki kodów kreskowych ręczne, stacjonarne, do zabudowy
  • sprawdzarki cen,
  • szuflady kasowe,
  • kolektory danych,
  • drukarki etykiet, kart plastikowych, paragonowe, biletowe, biurowe, przemysłowe
  • terminale płatnicze,
  • urządzenia do integracji systemów kasowych,
  • materiały eksploatacyjne.

   Naszym klientom dostraczamy szeroki wybór sprzętu komputerowego, który pochodzi od renomowanych producentów takich jak: Dell, Lenovo, HP, itp. Obejmuje on:

  • laptopy,
  • komputery stacjonarne,
  • akcesoria,
  • podzespoły (monitory, klawiatury, myszki, pamięci, dyski twarde, płyty główne, napędy DVD, itp.),
  • serwery rozmaitego przeznaczenia,
  • urządzenia sieciowe (switch, router, itp.),
  • zasilacze UPS,
  • drukarki laserowe, atramentowe
  • skanery, ksera,
  • materiały eksploatacyjne.

   W zależności do potrzeb naszych klientów, tworzymy również sieci komputerowe.

   POS - to połaczenie komputera PC z monitorem dotykowym.

Zastosowanie:

  • lokale gastronomiczne,
  • restauracje,
  • sklepy i punkty handlowe,
  • hotele,
  • obiekty wypoczynkowe i rekreacyjne,
  • SPA i baseny.

   W zależności od potrzeb, komputer POS potrafi współpracować z szerokim asortymentem urządzeń fiskalnych, itp.

   Systemy płatnicze obejmują:

  • płatności kartowe,
  • płatności dokonywane telefonem komórkowym,
  • systemy lojalnościowe,
  • systemy flotowe,
  • systemy dla taksówek,
  • doładowania telefonów - Prepaid.

   Dzięki szerokiemu wachlarzowi oprogramowania, możemy dostarczyć Państwu profesjonalny program lub system w rozsądnej cenie. Klientom na codzień pomagamy w wyborze, wdrażamy i zajmujemy się opieką serwisową różnorodnych aplikacji.

Wdrażane oprogramowanie wspomaga:

  • handel hurtowy/detaliczny, sieć sklepów
  • finanse - księgowość, kadry i płace
  • firmy przewozowe
  • hotele
  • restauracje
  • obiekty wypoczynkowe i rekreacyjne
  • SPA i baseny.

   Oferujemy również systemy operacyjne i aplikacje użytkowe ogólnego zastosowania, takiej jak: MS Windows, MS Office, itp.

   W swojej ofercie, mamy również dla Państwa wagi oraz systemy ważące, które pochodzą od renomowanych producentów, takich jak: Fawag, Radwag, CAS, AXIS, Digi itp. Pod względem zastosowania, można je podzielić na:

  • handel,
  • medycyna,
  • farmauceutyka,
  • laboratoria,
  • przemysł mięsny,
  • ważenie zwierząt,
  • pocztowe,
  • specjalne,
  • jubilerstwo,
  • przemysł spożywczy,
  • samochodowe i mobilne.

   Na codzień, zajmujemy się również kompleksowym wyposażaniem punktów handlowych oraz obiektów gastronomicznych. Współpracujemy również z wysokiej klasy producentami urządzeń, jak np. Hendi Food Service Equipment. Cały asortyment dzieli się na kategorie:

  • elementy zabudowy kuchni, jak: stoły, stojaki, pochłaniacze, itp.
  • garnki, sprzęt kuchenny,
  • wyposażenie bufetu, cukierni, piekarni, baru,
  • artykuły stołowe,
  • obróbka termiczna, mechaniczna oraz higiena transport i magazynowanie produktów,
  • urządzenia chłodnicze,
  • meble ze stali nierdzewnej,
  • piece.

   Nasi klienci, najczęściej korzystają z takich urządzeń jak:

  • piece konwekcyjne lub konwekcyjno-parowe,
  • wilki do mielenia mięsa,
  • krajalnice żywności,
  • chłodnie,
  • kotleciarki,
  • urządzenia chłodnicze,
  • meble ze stali nierdzewnej,
  • pakowarki próżniowe.

   Wraz z bogatym wyborem oprogramowania i sprzętu, oferujemy Państwu również szkolenia oraz wdrożenie. Oprócz tego, prowadzimy kursy z takiej tematyki jak:

  • systemy operacyjne Windows i Linux,
  • pakiety biurowe Microsoft Office, OpenOffice,
  • kasy i urządzenia fiskalne,
  • kurs obsługi komputera,
  • programowanie,
  • bazy danych,
  • sieci komputerowe,
  • fakturzysta-magazynier.

   Od początków istnienia naszej firmy, swoich klientów otaczamy opieką serwisową, która obejmuje:

  • oprogramowanie,
  • kasy i urządzenia fiskalne,
  • komputery i drukarki,
  • wagi,
  • krajalnice, wilki, kotleciarki, pakowarki oraz inne urządzenia gastronomiczne,
  • sieci komputerowe,
  • piece konwekcyjne.